Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorПашко, О. В.-
dc.date.accessioned2018-12-15T13:56:20Z-
dc.date.available2018-12-15T13:56:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПашко О. В. Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємства / О. В. Пашко ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 239-240.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11041-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсоціальні медіаuk
dc.titleСоціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІнноваційне підприємництвоuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P239-240.pdf573,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.