Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11080
Название: Переваги інтерактивних технологій в маркетингу
Авторы: Хоменко, О. І.
Михалик, В. Ю.
Ключевые слова: маркетинг
ринок
інтерактивні технології
просування
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Михалик В. Ю. Переваги інтерактивних технологій в маркетингу / В. Ю. Михалик ; наук. кер. О. І. Хоменко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 275-276.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11080
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P275-276.pdf787,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.