Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11084
Название: Основні складові бренду
Авторы: Зимбалевська, Ю. В.
Матвєєв, О. О.
Ключевые слова: брендинг
бренд
індивідуальність бренду
особистість бренду
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Матвєєв О. О. Основні складові бренду / О. О. Матвєєв ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 283-284.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11084
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P283-284.pdf578,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.