Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11094
Название: Використання "greenwashing" як форми псевдо екологічного маркетингу
Авторы: Смірнова, К. В.
Чабанюк, А. С.
Ключевые слова: грінвошинг
зелений камуфляж
екологічний маркетинг
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Чабанюк А. С. Використання "greenwashing" як форми псевдо екологічного маркетингу / А. С. Чабанюк ; наук. кер. К. В. Смірнова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 303-304.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11094
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P303-304.pdf790,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.