Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11239
Название: Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах
Авторы: Пономаренко, Ігор Віталійович
Дата публикации: 2018
Издательство: Університет "Україна"
Библиографическое описание: Пономаренко І. В. Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах / І. В. Пономаренко // Соціально-економічний потенціал України та країн Європи: правове регулювання, проблеми і тенденції розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та науковців, м. Київ, 17 травня 2018 року. – Київ : Університет "Україна", 2018. – С. 36-38.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11239
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
36_38.pdf154,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.