Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVyshnevska, Maryna-
dc.contributor.authorSapian, A. S.-
dc.date.accessioned2019-01-02T22:19:46Z-
dc.date.available2019-01-02T22:19:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSapian A. S. The main factors of viral marketing or how to capture consumer attention / A. S. Sapian; наук. кер. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 507-508.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectattentionuk
dc.subjectbonfire of attentionuk
dc.subjectviral marketinguk
dc.subjectcaptivation factorsuk
dc.subjecttriggersuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.titleThe main factors of viral marketing or how to capture consumer attentionuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P507-508.pdf446,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.