Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorVyshnevska, Maryna-
dc.contributor.authorSapian, A. S.-
dc.date.accessioned2019-01-02T22:19:46Z-
dc.date.available2019-01-02T22:19:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSapian A. S. The main factors of viral marketing or how to capture consumer attention / A. S. Sapian; наук. кер. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 507-508.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11396-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectattentionuk
dc.subjectbonfire of attentionuk
dc.subjectviral marketinguk
dc.subjectcaptivation factorsuk
dc.subjecttriggersuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.titleThe main factors of viral marketing or how to capture consumer attentionuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P507-508.pdf446,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.