Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBorolis, I.-
dc.contributor.authorHaidei, I.-
dc.date.accessioned2019-01-08T16:23:43Z-
dc.date.available2019-01-08T16:23:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationHaidei I. The influence of hidden advertising on our subconconsciousness / I. Haidei; наук. кер. I. Borolis // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 541-542.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11513-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleThe influence of hidden advertising on our subconconsciousnessuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов (ІМ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P541-542.pdf230,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.