Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11516
Название: Logo vs branding – what’s the difference
Авторы: Tkalenko, A. M.
Shchepankovskyi, S.
Ключевые слова: logo
branding
company
marketing
product
customer
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Shchepankovskyi S. Logo vs branding – what’s the difference / S. Shchepankovskyi; наук. кер. A. M. Tkalenko // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 547.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11516
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P547.pdf559,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.