Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудкова, Наталья Николаевна-
dc.date.accessioned2016-03-16T07:02:24Z-
dc.date.available2016-03-16T07:02:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГудкова Н. Н. Образные средства объективации идеи «эксклюзивность» в дореволюционной рекламе / Н. Н. Гудкова // Мовні і концептуальні картини світу : зб. наук. пр. — 2011. — Вип. 36. — С. 241—245.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1151-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу образних засобів об’єктивації ідеї «ексклюзивність» в дореволюційній рекламі. Розглянуті когнітивні ознаки предконцепту «Ексклюзивність» у дореволюційній рекламі, встановлений ступінь комплементарності ознак ексклюзивності поза образами та в складі тропеїчної об’єктивації значення.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу образных средств объективации идеи «эксклюзивность» в дореволюционной рекламе. Рассмотрены когнитивные признаки предконцепта «Эксклюзивность» в дореволюционной рекламе, установлена степень комплементарности признаков эксклюзивности вне образов и в составе тропеической объективации смысла.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the figurative verbalization of the idea of ”exclusivity” in the pre-revolution advertisements. It is considered to the cognitive signs of the preconcept “Exclusivity” in the pre-revolution advertisements. The article highlights the signs of exclusivity out of the images to be complementary to that in the structure of the figurative verbalization of the meaning.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectкогнітивні тропиuk
dc.subjectкогнітивна метафораuk
dc.subjectдореволюційна рекламаuk
dc.subjectпредконцепт «Ексклюзивність»uk
dc.subjectкогнитивные тропыuk
dc.subjectкогнитивная метафораuk
dc.subjectдореволюционная рекламаuk
dc.subjectпредконцепт «Эксклюзивность»uk
dc.subjectcognitive tropesuk
dc.subjectcognitive metaphoruk
dc.subjectpre-revolution advertisementsuk
dc.subjectpreconcept “Exclusivity”uk
dc.titleОбразные средства объективации идеи «эксклюзивность» в дореволюционной рекламеuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГудкова, Н. М.-
local.subject.sectionГуманітарні наукиuk
local.sourceМовні і концептуальні картини світуuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gudkova_Обр ср.pdf307,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.