Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11567
Название: Аналіз впливу дизайн-рішень на ефективність діяльності підприємств індустрії гостинності
Другие названия: Analysis of the impact of design solutions on efficiency in enterprise of the hospitality industry
Авторы: Янковець, Т. М.
Ковальова, Катерина
Ключевые слова: підприємства індустрії гостинності
дизайн-рішення
ефективність
колір
конкурентоспроможність
hospitality industry enterprises
color
design solutions
competitiveness
efficiency
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Янковець Т. Аналіз впливу дизайн-рішень на ефективність діяльності підприємств індустрії гостинності / Т. Янковець, К. Ковальова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 327-330.
Краткий осмотр (реферат): У дослідженні виявлено важливіст ь підбору кольорів при виборі дизайн-рішень в інтер'єрі закладів індустрії гостинності, а також визначено вплив кольору на вибір закладу відпочинку споживачами. Проаналізовано, як стиль життя та вподобання людини впливають на характерїї поведінки під час відвідування закладу індустрії гостинності, а також, які асоціації виникають на підсвідомому рівні у споживачів при виборі того чи інакшого кафе, ресторану, готелю. Обґрунт овано доцільність використання психологічного портрету при виборі певних кольорів у дизайні інтер'єру. Висвітлено підходи учених щодо впливу кольорів на споживачів та емоції, асоціації, що вони викликають.
In research it is revealed the importance of color matching in the choice of design solutions in the interior of the hospitality industry institutions, also it is determined the color influence on the consumer’s choice in rest institutions. It is analyzed the lifestyle and person’s preferences influences on the character of behavior while visiting the hospitality industry institutions, also consumer's associations that arise at the subconscious level in each cafe, restaurant, hotel choice. It is substantiated the feasibility of using a psychological portrait when choosing specific colors in interior design. The approaches of scientists concerning the color influence on consumers and emotions, associations that they cause are highlighted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11567
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V2_P327-330.pdf231,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.