Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11578
Название: Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікація
Другие названия: Market costs in design activity: Economic satisfaction and classification
Авторы: Скрипник, М. І.
Григоревська, О. О.
Ключевые слова: витрати
маркетинг
класифікація витрат
управління витратами
маркетингові витрати
costs
marketing
marketing costs
cost management
cost classification
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Скрипник М. І. Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікація / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 300-303.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто підходи науковців до проблеми класифікації маркетингових витрат. Обґрунтовано можливість підвищення ефективності прийняття управлінських рішень у сфері дизайн-діяльності на основі деталізації маркетингових витрат. Узагальнено класифікаційні ознаки маркетингових витрат на основі визначених критеріїв поділу.
The approaches of scientists to the problem of classification of marketing expenses are considered. The possibility of increasing the efficiency of making managerial decisions in the field of design activity based on the detailed marketing costs is substantiated. The classification marks of marketing expenses are generalized on the basis of certain criteria of division.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11578
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V2_P300-303.pdf209,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.