Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалан, У. Г.-
dc.date.accessioned2019-03-13T11:11:32Z-
dc.date.available2019-03-13T11:11:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБалан У. Г. Особливості застосування техніки гарячого батика в станковій композиції / У. Г. Балан // Технічна естетика і дизайн : міжвідомчий науково-технічний збірник. – 2018. – Вип. 14. – С. 3-8.uk
dc.identifier.issn2221-9293uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12206-
dc.description.abstractНадано результати дослідження живописних можливостей техніки гарячого батику при створенні станкових композицій. Метою стало визначення принципів роботи та технологічних особливостей при створенні живописних робіт на основі натуральних тканин – бавовни, шовку. На основі наведених прикладів визначено методику роботи над композицією та з'ясовано особливості взаємодії матеріалів, охарактеризована сутність та послідовність роботи при створенні станкової композиції в техніці гарячого батику.uk
dc.description.abstractПредставлены результаты исследования живописных возможностей техники горячего батика при создании станковых композиций. Целью стало определение принципов работы и технологических особенностей при создании живописных работ на основе натуральных тканей – хлопка, шелка. На основе приведенных примеров определена методика работы над композицией и выяснены особенности взаимодействия материалов, описаны суть и последовательность работы при создании станковой композиции в технике горячего батика.uk
dc.description.abstractThe results of research of scenic possibilities of batik technique at creation of easel compositions are given. The purpose was to determine the principles of planning the course of work and technological features when creating paintings on natural fabrics – cotton, silk. On the basis of the examples given, the order of work on the composition is detennined, and the peculiarities of the interaction of the materials are specified, a series of problematic processes are described, and the nature and sequence of work in the creation of easel composition in the technique of batik are described.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбатикuk
dc.subjectтекстильuk
dc.subjectдизайн виробів з текстилюuk
dc.subjectвластивості матеріалівuk
dc.subjectдизайн изделий из текстиляuk
dc.subjectсвойства материаловuk
dc.subjectbatikuk
dc.subjecttextileuk
dc.subjectproperties of materialsuk
dc.subjectdesign of textile productuk
dc.subjectdesign of products made of natural fabricsuk
dc.titleОсобливості застосування техніки гарячого батика в станковій композиціїuk
dc.title.alternativeОсобенности применения техники горячего батика в станковой композицииuk
dc.title.alternativeFeatures of the technique of batik in the easel compositionuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBalan, U.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceТехнічна естетика і дизайнuk
local.sourceThe industrial art and designuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20190313_301.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20190313_301_Titul.pdf163,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20190313_301_Zmist.pdf216,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.