Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2019-05-14T10:08:04Z-
dc.date.available2019-05-14T10:08:04Z-
dc.date.issued2018-08-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 4 (15). – С. 231-235. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/15-2018-ukruk
dc.identifier.issn2518-1971uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12450-
dc.description.abstractСтаттю присвячено особливостям використання компаніями веб-аналітики як важливого інструменту цифрових маркетингових стратегій. Доведено важливість використання отриманих за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення даних для оптимізації функціонування компаній в Інтернеті. Наведено методичні підходи щодо побудови системи ключових показників ефективності, які дозволяють всебічно проаналізувати основні процеси для веб-ресурсів компаній.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена особенностям использования компаниями веб-аналитики как важного инструмента цифровых маркетинговых стратегий. Доказана важность использования полученных с помощью специализированного программного обеспечения данных для оптимизации функционирования компаний в Интернете. Приведены методические подходы к построению системы ключевых показателей эффективности, которые позволяют всесторонне проанализировать основные процессы для веб-ресурсов компаний.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the peculiarities of using web analytics companies as an important tool of digital marketing strategies. The importance of using the specialized data software obtained to optimize the operation of companies on the Internet has been proven. The methodical approaches to constructing a system of key performance indicators are provided, which allow marketers to comprehensively analyze the main processes for company web resources.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвеб-аналітикаuk
dc.subjectконтентuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectсайтuk
dc.subjectсистема ключових показниківuk
dc.subjectвеб-аналитикаuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectсистема ключевых показателейuk
dc.subjectweb analyticsuk
dc.subjectcontentuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectwebsiteuk
dc.subjectkey indicators systemuk
dc.titleВеб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуuk
dc.title.alternativeWeb analytics as an important tool of digital marketinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceСхідна Європа: економіка, бізнес та управлінняuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра економічної кібернетики та маркетингуuk
local.identifier.urihttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/15-2018-ukruk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf179,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.