Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorРаллє, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-05-15T10:06:53Z-
dc.date.available2019-05-15T10:06:53Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар" [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, Н. В. Раллє // Економіка та суспільство. – 2018. – Вип. 19. – С. 563-567. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal-19/26-stati-19/2451-ponomarenko-i-v-ralle-n-vuk
dc.identifier.issn2524-0072uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12459-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні напрями вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар". На основі передового досвіду щодо розробки та виведення інноваційних продуктів для досліджуваної компанії наведено пропозиції по розширенню асортименту продукції. Встановлено, що велику увагу в сучасних умовах необхідно приділяти екотрендам та здоровому способу життя. Визначено, що упаковка відіграє важливу роль у позитивному сприйнятті бренду. Представлено основні інструменти для посилення комунікацій зі споживачами мінеральних вод.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные направления совершенствования маркетинговой стратегии ОАО "Моршинский завод минеральных вод "Оскар". На основе передового опыта по разработке и выводу инновационных продуктов для исследуемой компании приведены предложения по расширению ассортимента продукции. Установлено, что большое внимание в современных условиях необходимо уделять экотрендам и здоровому образу жизни. Определено, что упаковка играет важную роль в положительном восприятии бренда. Представлены основные инструменты для усиления коммуникаций с потребителями минеральных вод.uk
dc.description.abstractThe article describes the main directions of improving the marketing strategy of CJSC “Morshynsky zavod mineralnykh vod “Oskar”. Based on best practices in the development and withdrawal of innovative products for the company under study, proposals for expanding the product range are presented. It has been established that in modern conditions much attention should be paid to eco-trends and a healthy lifestyle. It has been determined that packaging plays an important role in the positive perception of the brand. Presents the main tools to enhance communications with consumers of mineral waters.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectасортимент продукціїuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectринок мінеральних водuk
dc.subjectфункціональні водиuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectассортимент продукцииuk
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk
dc.subjectрынок минеральных водuk
dc.subjectфункциональные водыuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectassortment of productsuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectmineral water marketuk
dc.subjectfunctional wateruk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.titleВдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"uk
dc.title.alternativeУсовершенствование маркетинговой стратегии ОАО "Моршинский завод минеральных вод "Оскар"uk
dc.title.alternativeMarketing strategy improvement of CJSC "Morshynsky zavod mineralnykh vod "Oskar"uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПономаренко, Игорь Витальевич-
local.contributor.altauthorРалле, Наталия Викторовна-
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.contributor.altauthorRallie, Natalia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та суспільствоuk
local.sourceEconomy and societyuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://economyandsociety.in.ua/journal-19/26-stati-19/2451-ponomarenko-i-v-ralle-n-vuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87.pdf219,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.