Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorБуяло, Антоніна Борисівна-
dc.date.accessioned2019-05-16T13:09:40Z-
dc.date.available2019-05-16T13:09:40Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Впровадження системного маркетингу у діяльність компанії / І. В. Пономаренко, А. Б. Буяло // Реалізація концепції сталого розвитку: взаємодія держави та бізнесу : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Дніпро, 20 жовтня 2018 року. – Дніпро : НО "Перспектива", 2018. – С. 62-63.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12475-
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаукова економічна організація "Перспектива"uk
dc.titleВпровадження системного маркетингу у діяльність компаніїuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationм. Дніпроuk
local.conference.date2018-10-20-
local.conference.nameРеалізація концепції сталого розвитку: взаємодія держави та бізнесуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perspektyva_PB.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.