Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛавриненко, Е. Т.-
dc.contributor.authorНевмержицька, С. М.-
dc.date.accessioned2019-06-04T08:42:50Z-
dc.date.available2019-06-04T08:42:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛавриненко Е. Т. Управління конкурентними перевагами підприємства [Електронний ресурс] / Е. Т. Лавриненко, С. М. Невмержицька // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 6 (17). – С. 223-230. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/17-2018-ukruk
dc.identifier.issn2518-1971uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12562-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано складники управління конкурентними перевагами та напрями вдосконалення економічного механізму забезпечення конкурентних переваг підприємства. Досліджено основні напрями підвищення конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах та запропоновано етапи інформаційно-аналітичної оцінки під час прийняття стратегічних рішень щодо управління конкурентоспроможністю.uk
dc.description.abstractВ статье определена сущность конкурентных преимуществ предприятия. Обоснованы составляющие управления конкурентными преимуществами и направления усовершенствования экономического механизма обеспечения конкурентных преимуществ предприятия. Исследованы основные направления повышения конкурентных преимуществ предприятия в современных условиях и предложены этапы информационно-аналитической оценки при принятии стратегических решений в процессе управления конкурентоспособностью.uk
dc.description.abstractThe gist of the enterprise’s competitive advantages is determined in the article. The competitive advantages’ management components and the economic mechanism’s perfection directions of providing the enterprise’s competitive advantages are substantiated. The main directions for improving the enterprise’s competitive advantages under current conditions are investigated and stages of informational and analytical assessment when making strategic decisions on the management of competitiveness are proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectуправління конкурентними перевагамиuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectуправление конкурентными преимуществамиuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectmanagement of competitive advantagesuk
dc.titleУправління конкурентними перевагами підприємстваuk
dc.title.alternativeУправление конкурентными преимуществами предприятияuk
dc.title.alternativeManaging competitive advantages of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorLavrynenko, Elvira-
local.contributor.altauthorNevmerzhytska, Svitlana-
local.contributor.altauthorЛавриненко, Эльвира-
local.contributor.altauthorНевмержицкая, Светлана-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceСхідна Європа: економіка, бізнес та управлінняuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.urihttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/17-2018-ukruk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_2018_Лавриненко-Невмержицька_стор224-231.pdf471,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.