Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12614
Название: Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингу
Другие названия: Особенности разработки конкурентной стратегии торгового предприятия на принципах маркетинга
Features of developing the competitive strategy of the trade enterprise on the marketing facilities
Авторы: Гончаренко, І. М.
Ханіна, А. О.
Ключевые слова: стратегія
стратегічне управління
конкурентна стратегія
цілі
конкурентоспроможність
торговельне підприємство
стратегия
стратегическое управление
конкурентная стратегия
цели
конкурентоспособность
торговое предприятие
strategy
strategic management
competitive strategy
goals
competitiveness
trade enterprise
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гончаренко І. М. Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингу / І. М. Гончаренко, А. О. Ханіна // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 141-152.
Краткий осмотр (реферат): Проведено порівняльний аналіз сутності понять «стратегія» та «конкурентна стратегія»; визначено можливості розробки конкурентної стратегії підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо». Складено експертні оцінки якісних показників конкурентоспроможності супермаркетів міста Києва. Проаналізовано механізм формування і вибору стратегічних цілей торговельного підприємства. Складено матрицю SWOT-аналізу ТОВ «Сільпо-Фуд» та на основі цих даних запропонована конкурентна стратегію для даного підприємства.
Проведен сравнительный анализ сущности понятий «стратегия» и «конкурентная стратегия»; определены возможности разработки конкурентной стратегии предприятия на примере ООО «Сильпо». Составлены экспертные оценки качественных показателей конкурентоспособности супермаркетов Киева. Проанализирован механизм формирования и выбора стратегических целей предприятия. Составлена матрица SWOT-анализа ООО «Сильпо-Фуд» и на основе этих данных предложена конкурентная стратегия для данного предприятия.
A comparative analysis of the essence of concepts "strategy" and "competitive strategy" was conducted; the possibilities of developing a competitive strategy of the enterprise as an example of LLC "Silpo" are determined. Expert evaluations of qualitative indicators of competitiveness of supermarkets of the city of Kiev are made. The mechanism of formation and selection of strategic goals of a trading enterprise is analyzed. The matrix of the SWOT-analysis of "Silpo-Food" Ltd is made and on the basis of these data a competitive strategy for this enterprise is proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12614
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2018_P141-152.pdf2,49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.