Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12621
Название: Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства
Другие названия: Развитие бренд-менеджмента в системе маркетинговой деятельности предприятия
Brand management development in the system of marketing activities of the enterprise
Авторы: Кузьменко, С. А.
Щербак, В. Г.
Ключевые слова: бренд-менеджмент
концепція
портфель брендів
торгова марка
маркетингова діяльність
концепция
портфель брендов
торговая марка
маркетинговая деятельность
brand management
concept
brand portfolio
brand
marketing activity
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кузьменко С. А. Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства / С. А. Кузьменко, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 191-196.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена розгляду теоретичних засад розвитку бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства. В статті визначено специфіку бренд-менеджменту відповідно до сучасної концепції управління марочним капіталом, проаналізовано структуру бренд-менеджменту підприємства, яка заснована на принципі ієрархічності рівнів управління.
Статья посвящена рассмотрению теоретических основ развития бренд-менеджмента в системе маркетинговой деятельности предприятия. В статье определена специфика бренд-менеджмента в соответствии с современной концепцией управления марочным капиталом, проанализирована структура бренд-менеджмента предприятия, основанная на принципе иерархичности уровней управления.
The article is devoted to the consideration of the theoretical principles of brand management development in the system of marketing activity of the enterprise. The article specifies the specifics of brand management in accordance with the modern concept of management of venture capital, analyzes the structure of brand management of the enterprise, which is based on the principle of hierarchy of management levels.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12621
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2018_P191-196.pdf3,82 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.