Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛавреха, І. В.-
dc.contributor.authorШкода, М. С.-
dc.date.accessioned2019-06-11T11:21:22Z-
dc.date.available2019-06-11T11:21:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛавреха І. В. Франчайзинг як інструмент розвитку сфери послуг телекомунікації в умовах реформування галузі / І. В. Лавреха, М. С. Шкода // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 197-203.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12622-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню інструментів розвитку телекомунікації в умовах реформування галузі. Розглянуто показники діяльності найуспішнішої телекомунікаційної компанії в Україні, яка працює за франшизою.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена изучению инструментов развития телекоммуникаций в условиях реформирования отрасли. Рассмотрены показатели деятельности успешной телекоммуникационной компании в Украине, которая работает по франшизе.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of telecommunication development tools in the field of industry reform. The indexes of activity of the most successful telecommunication company in Ukraine, operating on a franchise, are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфранчайзингuk
dc.subjectсфера послугuk
dc.subjectтелекомунікаціяuk
dc.subjectфраншизаuk
dc.subjectсфера услугuk
dc.subjectтелекоммуникацияuk
dc.subjectfranchisinguk
dc.subjectservicesuk
dc.subjecttelecommunicationuk
dc.subjectfranchiseuk
dc.titleФранчайзинг як інструмент розвитку сфери послуг телекомунікації в умовах реформування галузіuk
dc.title.alternativeФранчайзинг как инструмент развития сферы услуг телекоммуникации в условиях реформирования отраслиuk
dc.title.alternativeFranchising as a tool for development of telecommunication services in conditions of realization of the fielduk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЛавреха, И. В.-
local.contributor.altauthorLavrekha, I.-
local.contributor.altauthorShkoda, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P197-203.pdf180,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.