Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 321-330 зі 1747.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Теоретичні засади визначення сутності виробничого потенціалу підприємстваСкиба, М. В.; Бурлакова, С. А.
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2019Особливості онлайн-підприємництва в УкраїніЦалко, Т. Р.; Невмержицька, С. М.
2019Мобінг як фактор впливу на психологічний стан людини у сфері трудової діяльностіКлапцов, Ю. В.; Гаврусенко, Н. Ф.
2019Сучасні тенденції формування брендингуЗінорук, Л. В.
2019Вимоги до рівня безпеки пожежно-рятувальних підрозділівСкідан, В. В.; Єфімчук, Г. В.
2019Методичні основи дослідження стану інноваційної безпеки підприємстваДіденко, Є. О.; Моторна, Ю. С.
2019Organic cosmetics: benefit or deceptionСиромля, Н. М.; Молдожонова, Юлія Михайлівна
2019Основні композиційні засоби в дизайні напряму постмодернізмНиконенко, Т. М.; Базарова, П. В.
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.