Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 1747.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживачаКернеш, В. П.; Дзей, О. М.
2019Заходи підвищення конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах господарюванняДенисенко, М. П.; Колесник, Є. В.; Волощук, Ю. В.
2019Впровадження інноваційної маркетингової стратегії на вітчизняному ринку хлібобулочних виробівХоменко, О. І.; Богомоленко, А. В.
2019Особливості використання методу наколювання при дизайн-проектуванні сучасних колекцій жіночого одягуВасильєва, І. В.; Черниш, В. А.
2019Основні напрями підвищення прибутковості підприємстваДенисенко, М. П.; Царенок, Д. О.
2019Особливості дизайн-проектування жіночої білизни зі штучної шкіриВинничук, М. С.; Маслікова, М. І.
2019Проблеми розвитку грошово-кредитної системи УкраїниБорецька, Н. П.; Кущ, Ю. О.
2019Тайм-менеджмент як технологія організації робочого часуБорецька, Н. П.; Нужна, К. О.
2019Аналітичне дослідження проблеми повернення взуття в системі e-commerceІвасенко, М. В.; Ніколайчук, І. М.
2019Застосування NURBS поверхонь для просторового моделювання аксесуарів та шкіргалантерейних виробівКаменець, С. Є.; Борщевська, Н. М.; Васютинська, В. В.