Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Організація маркетингових досліджень підприємствХоменко, О. І.; Бобрик, Д. В.
2019Аналіз прибутковості підприємств та шляхи її підвищенняМельник, А. О.; Петренко, Н. В.
2019Influencer Marketing як спосіб просуванняМельник, Л. С.; Колісник, О. А.
2019Асортиментна політика торгівельного підприємстваМалтиз, В. В.; Величко, А. В.
2019Маркетинг послуг туристичного підприємстваМалтиз, В. В.; Нумцева, В. В.
2019Управління маркетинговою діяльністю підприємстваМельник, Л. С.; Ущаповський, В. С.
2019Ключові компетенції маркетингового управлінняБудякова, О. Ю.; Лесюта, Н. Ю.
2019Ефективність закупівельної логістики на підприємстві при реалізації імпортних постачань: вітчизняний і світовий досвідФокіна-Мезенцева, К. В.; Алєєв, В. О.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2019Український ринок органічної доглядової косметики та поведінка споживачів на ньомуХоменко, О. І.; Садихова, А. Н.