Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Організація маркетингових досліджень підприємствХоменко, О. І.; Бобрик, Д. В.
2019Influencer Marketing як спосіб просуванняМельник, Л. С.; Колісник, О. А.
2019Асортиментна політика торгівельного підприємстваМалтиз, В. В.; Величко, А. В.
2019Маркетинг послуг туристичного підприємстваМалтиз, В. В.; Нумцева, В. В.
2019Управління маркетинговою діяльністю підприємстваМельник, Л. С.; Ущаповський, В. С.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2019Український ринок органічної доглядової косметики та поведінка споживачів на ньомуХоменко, О. І.; Садихова, А. Н.
2019Відмінності маркетингових комунікацій на ринку нерухомостіПодольна, В. В.; Юркевич, Т. В.
2019Актуальність проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняСкрипник, М. І.; Іваніцька, О. А.
2019Маркетингові дослідження індивідуальних споживачівХоменко, О. І.; Тарасенко, Т. В.