Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
2019Переваги маркетплейсів для підприємств роздрібної торгівліРадченко, Г. А.; Земляк, В. О.
2019Маркетингова стратегія просування банківських послуг на ринокМалтиз, В. В.; Павлов, Є. Д.
2019Дослідження купівельної поведінки у сфері роздрібної торгівліМалтиз, В. В.; Мацкевич, А. М.
2019Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ПАТ "Житомирський маслозавод")Хоменко, О. І.; Ковальчук, Ю. С.