Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 71-80 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетинг в соціальних мережахСкрипник, М. І.; Жуль, В. О.
2019Маркетинг знань: роль і завданняСкрипник, М. І.; Сторожук, А.
2019Маркетингове стратегічне управління закладом вищої освітиЯщук, Т. А.
2019Адаптація маркетингу до нової економікиСкрипник, М. І.; Ровнягін, О. В.
2019Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінкиСкрипник, М. І.; Циханівська, А. В.
2019Проблеми та перспективи розвитку маркетингових досліджень в УкраїніСкрипник, М. І.; Кутова, С. С.
2019Інтегровані маркетингові комунікації просування ТРЦ "РайON"Яцишина, Л. К.; Городецька, А. В.
2019Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваХоменко, О. І.; Збарживецька, В. Б.
2019Ринок легкої промисловості як ринок самовираженняХоменко, О. І.; Великанова, Л. Г.
2019Сутність семантичного ядра сайтуЧубукова, О. Ю.; Данченко, Я. О.