Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 71-80 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.
2019Основні види інтернет-рекламиПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку соків УкраїниПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Інтернет-маркетинг та його особливостіЄвсейцева, О. С.; Шнітко, Є. С.
2019Необхідність дослідження споживачів на ринку консалтингових послугХоменко, О. І.; Тхорук, Ю. С.
2019Теорія сегментування ринку в маркетингуХоменко, О. І.; Матвійчук, О. В.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Козачук, А. С.
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахХоменко, О. І.; Сіряк, Д. В.