Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-90 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетплейси та їх значення для електронної торгівліХоменко, О. І.
2019Проблеми впровадження маркетингового менеджментуБудякова, О. Ю.; Дєєва, Л. К.
2019Аналіз прибутковості підприємств та шляхи її підвищенняМельник, А. О.; Петренко, Н. В.
2019Залучення інноваційних маркетингових інструментів промисловим підприємством для реалізації соціальних ініціативФокіна-Мезенцева, К. В.; Лошевич, М. Ю.
2019Комунікаційний процес в управлінні туристичною діяльністюМельник, А. О.; Захарченко, О. О.
2019Дослідження прибутковості підприємства в умовах конкурентного середовищаМельник, А. О.; Петренко, Л. В.
2019Роль компетенцій в стратегічному управлінні персоналомБудякова, О. Ю.; Павлюк, К. М.
2019Поняття компетентності та компетенції в освітіБудякова, О. Ю.; Селюк, І. І.
2019Перспективи розвитку міжнародного маркетингуБудякова, О. Ю.; Пушкар, К. С.
2019Застосування бенчмаркетинга в логістиціФокіна-Мезенцева, К. В.; Акрамов, Д.