Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-90 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Важливість сегментації на ринку молочної продукціїХоменко, О. І.; Сидоренко, М. А.
2019Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Лукаш, А. В.
2019Особливості застосування суспільно-географічної методології до вивчення регіональних туристичних ринківМельник, А. О.; Олексієнко, О. О.
2019Бренд університету як інструмент маркетингових комунікаційПавленко, О. В.
2019Сучасні інструменти В2С маркетингуКвіта, Г. М.; Гугля, В. Ю.
2019Розробка перспективних видів продукції та нових технологій у маркетингуСкрипник, М. І.; Зіненко, І. А.
2019Маркетингове управління товарним асортиментомСкрипник, М. І.; Вітюк, Т. І.
2019Проблеми маркетингової діяльності фермерських господарствСаламін, О. С.
2019Маркетинг в соціальних мережахСкрипник, М. І.; Жуль, В. О.
2019Маркетинг знань: роль і завданняСкрипник, М. І.; Сторожук, А.