Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилко, Н. М.-
dc.date.accessioned2019-07-15T10:54:14Z-
dc.date.available2019-07-15T10:54:14Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationКирилко Н. М. Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонента / Н. М. Кирилко // Стратегії та інновації: актуальні управлінські практики : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кривий Ріг, 26 квітня 2019 року. – Кривий Ріг : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2019. – С. 267-270.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12764-
dc.language.isoukuk
dc.publisherДонецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановськогоuk
dc.titleПринципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонентаuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.conference.locationКривий Рігuk
local.conference.date2019-04-26-
local.conference.nameСтратегії та інновації: актуальні управлінські практикиuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20190711_301.pdf346,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20190711_301_Titul.pdf260,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20190711_301_Zmist.pdf230,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.