Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12788
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorКолесник, Б. О.-
dc.date.accessioned2019-07-18T10:55:11Z-
dc.date.available2019-07-18T10:55:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолесник Б. О. Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачів / Б. О. Колесник ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 46-47.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12788-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleСоціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2019_P046-047.pdf217,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.