Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorКолесник, Б. О.-
dc.date.accessioned2019-07-18T10:55:11Z-
dc.date.available2019-07-18T10:55:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолесник Б. О. Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачів / Б. О. Колесник ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 46-47.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12788-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleСоціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P046-047.pdf217,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.