Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorДудник, О. О.-
dc.date.accessioned2019-07-18T11:25:03Z-
dc.date.available2019-07-18T11:25:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДудник О. О. Теорія продажу в управлінні поведінкою споживача / О. О. Дудник ; наук. кер. В. В. Подольна // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 54.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12795-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleТеорія продажу в управлінні поведінкою споживачаuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P054.pdf210,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.