Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12839
Название: Маркетинговий потенціал у системі управління
Авторы: Мельник, Л. С.
Хоптяр, І. О.
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Хоптяр І. О. Маркетинговий потенціал у системі управління / І. О. Хоптяр ; наук. кер. Л. С. Мельник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 103.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12839
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2019_P103.pdf210,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.