Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМалтиз, В. В.-
dc.contributor.authorВеличко, А. В.-
dc.date.accessioned2019-07-19T11:48:05Z-
dc.date.available2019-07-19T11:48:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВеличко А. В. Асортиментна політика торгівельного підприємства / А. В. Величко ; наук. кер. В. В. Малтиз // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 116.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12848-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleАсортиментна політика торгівельного підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-05-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P116.pdf222,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.