Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, М. І.-
dc.contributor.authorГригоревська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-07-24T12:04:22Z-
dc.date.available2019-07-24T12:04:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСкрипник М. І. Організація аудиту витрат на рекламу та просування продукції / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали виступів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (11 квітня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 133-135.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12894-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОрганізація аудиту витрат на рекламу та просування продукціїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-11-
local.conference.nameСучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-процесів у контексті імплементації стандартів облікуuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDRBP2019_P133-135.pdf279,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.