Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісун, Я. В.-
dc.date.accessioned2016-03-29T08:22:46Z-
dc.date.available2016-03-29T08:22:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛісун Я. В. Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингу / Я. В. Лісун // Вісник Одеського національного університету імені. І. І. Мечнікова. Серія : Економіка. — 2015. — Т. 20. — Вип. 2/1. — С. 70-74.uk
dc.identifier.issn2304-0920uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1304-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні питання сутності взаємовідносин з урахуванням основних концепцій маркетингу. Проведено порівняльний аналіз базових елементів концепцій класичного маркетингу, соціально-етичного маркетингу, маркетингу взаємодії. Визначено головну мету, принципи та інструментарій реалізації взаємовідносин зовнішнього та внутрішнього маркетингу на вітчизняних підприємствах.uk
dc.description.abstractThe article studies theoretical question of the essence of the relationship with the main concepts of marketing. The article considers a comparative analysis of the basic elements of classical marketing concepts, social-ethical marketing, marketing interaction. The article identifies the basic purpose, principles and implementation instruments relationships internal and external marketing in domestic enterprises.uk
dc.description.abstractИсследованы теоретические вопросы сущности взаимоотношений с учетом основных концепций маркетинга. Проведен сравнительный анализ базовых элементов концепций классического маркетинга, социально-этичного маркетинга, маркетинга взаимодействия. Определены главная цель, принципы и инструментарий реализации взаимоотношений внешнего и внутреннего маркетинга на отечественных предприятиях.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectінтересuk
dc.subjectзадоволення інтересівuk
dc.subjectдовгострокові взаємовідносиниuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectдолгосрочные взаимоотношенияuk
dc.subjectинтересuk
dc.subjectкоммуникацииuk
dc.subjectвзаимодействиеuk
dc.subjectудовлетворение интересовuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectlong-term relationshipuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectmeeting the interestsuk
dc.subjectinterestuk
dc.titleТеоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингуuk
dc.title.alternativeТеоретические аспекты формирования взаимоотношений в концепциях маркетингаuk
dc.title.alternativeTheoretical aspects forming of relationship in marketing conceptsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЛисун, Я. В.-
local.contributor.altauthorLisun, Y. V.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Одеського національного університету імені. І. І. Мечнікова. Серія : Економікаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160325_110.pdf370,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.