Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorRenska, I.-
dc.contributor.authorHots, Khrystyna-
dc.date.accessioned2019-08-07T11:43:40Z-
dc.date.available2019-08-07T11:43:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationHots K. The influence of color in advertising / K. Hots ; sup. I. Renska // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IV Всеукр. наук.-практ. конф. (9 квітня 2019 р., м. Київ) / за заг. ред. М. О. Чернець. - Київ : КНУТД, 2019. - С. 114-116.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13054-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleThe influence of color in advertisinguk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-09-
local.conference.nameІнноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПрофесійне становлення фахівців в епоху глобалізації: досвід, проблеми, перспективиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF2019_P114-116.pdf250,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.