Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 281-290 зі 344.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2019Особливості маркетингової діяльності у туризміМельник, А. О.; Кононенко, С. С.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахШіковець, К. О.; Гурин, В. В.
2019Інформаційні технології в туризміМельник, А. О.; Бобко, Є. О.
2019Сучасні моделі розвитку підприємствШацька, Зорина Ярославівна; Богун, А. М.
2019Шляхи підвищення прибутковості підприємства в умовах глобальної економікиШацька, Зорина Ярославівна; Поліщук, М. Р.
2019Трансформація сутності та значення прибутку вітчизняних підприємств в сучасних умовах господарюванняМельник, А. О.; Петренко, Л. В.
2019Запровадження світового досвіду управління трудовими ресурсами на підприємствах УкраїниДенисенко, М. П.; Мельник, А. О.; Волощук, Ю. В.
2019Інвестиційна привабливість УкраїниДенисенко, М. П.; Волощук, Ю. В.; Колесник, Є. В.
2019Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваДенисенко, М. П.; Мельник, А. О.; Колесник, Є. В.