Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 344.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Світові тенденції інноваційного розвитку підприємстваШацька, Зорина Ярославівна; Козелецька, Д. С.
2019Міжнародний трансфер технологій як механізм інноваційного розвитку українських підприємствКасич, Алла Олександрівна; Бурківська, В. А.
2019Інтеграційні процеси як основа для колаборації освіти, науки, бізнесу та владиНіфатова, О. М.; Сінілкіна, А. В.
2019Рекомендації щодо покращення діяльності турагентаБудякова, О. Ю.; Мовчан, Ю. В.
2019Розвиток туристичного бізнесу в умовах цифрової економікиБудякова, О. Ю.; Бардін, А. В.
2019Особливості управління проектами в сучасних умовахКирилко, Н. М.; Глущенко, А. О.
2019Організаційні та інформаційні інструменти активізації інноваційної діяльностіГанущак-Єфіменко, Л. М.; Панчук, М. О.
2019Управління інноваційним розвитком підприємства як складова стратегічного плануванняБреус, Світлана Василівна; Шатненко, Л. О.