Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14055
Название: Методика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукції
Авторы: Григоревська, О. О.
Ключевые слова: реклама
економічний аналіз
аналіз витрат на рекламу
етапи аналізу
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Григоревська О. О. Методика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукції / О. О. Григоревська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 117-118.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14055
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2019_V3_P117-118.pdf463,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.