Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14070
Название: SWOT-аналіз як метод дослідження конкурентоспроможності торговельних підприємств
Авторы: Кирилко, Н. М.
Бабич, Ю. А.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
торговельне підприємство
конкуренція
конкуренти
конкурентний вплив
SWOT-аналіз
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Бабич Ю. А. SWOT-аналіз як метод дослідження конкурентоспроможності торговельних підприємств / Ю. А. Бабич ; наук. кер. Н. М. Кирилко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 147-149.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14070
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Располагается в коллекциях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2019_V3_P147-149.pdf962,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.