Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарінова, А. Г.uk
dc.date.accessioned2016-03-31T13:07:54Z-
dc.date.available2016-03-31T13:07:54Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЖарінова А. Г. Визначення феномену інтелектуального капіталу в інноваційному середовищі [Текст] / А. Г. Жарінова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 6 (81) : Серія "Економіка і вища освіта". - C. 67-72.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1417-
dc.description.abstractВизначення економічної суті поняття «інтелектуальний капітал». В процесі дослідження застосовано методи порівняння, оцінки, абстрагування, аналізу, синтезу. Досліджені основні аспекти становлення дефініції поняття «інтелектуальний капітал» і простежена еволюція його визначення як нового виробничого фактора, сформованого на знаннях та інформації. Автором запропоновано власну дефініцію поняття «інтелектуального капіталу» в розрізі різних рівнів економіки. Запропоноване визначення «інтелектуальний капітал» на різних економічних рівнях відповідає вимогам нової економіки, яка потребує розробки економічного механізму управління інтелектуальним капіталом для різних рівнів економічної системи знань та в цілому як основи інноваційного розвитку країни.uk
dc.languageuk
dc.subjectintellectual capitalen
dc.subjectstructureen
dc.subjectmacroeconomic levelen
dc.subjectинтеллектуальный капиталru
dc.subjectструктураru
dc.subjectмакроэкономический уровеньru
dc.subjectінтелектуальний капіталuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectмакроекономічний рівеньuk
dc.titleВизначення феномену інтелектуального капіталу в інноваційному середовищіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorZharinova, A.en
local.contributor.altauthorЖаринова, А. Г.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 6 (81)uk
local.source.seriesСерія "Економіка і вища освіта"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V81_P067-072.pdf234,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.