Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХлістунова, Н. В.-
dc.contributor.authorТеміндарова, Т. М.-
dc.date.accessioned2016-04-04T06:52:22Z-
dc.date.available2016-04-04T06:52:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХлістунова Н. В. Дослідження стану підприємств побутового обслуговування населення України / Н. В. Хлістунова. Т. М. Теміндарова // Економічний аналіз : збірник наукових праць. — Тернопіль, 2015. — Том 19. — № 2. — С. 164-170.uk
dc.identifier.issn1993-0259 (Print)uk
dc.identifier.issn2219-4649 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1422-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні тенденції розвитку ринку побутового обслуговування населення України. Опрацювання результатів дозволило виявити чинники, що негативно впливають на роботу підприємств побутового обслуговування на прикладі підприємств автосервісу та підприємств, що надають індивідуальні послуги. Оцінюючи попит, визначено та досліджено загальні фактори, які впливають на формування попиту на всі побутові послуги. Дослідження рівня задоволеності попиту було проведено шляхом анкетування. За його результатами встановлено рівень задоволеного і незадоволеного попиту на побутові послуги. Проведені дослідження стану ринку побутових послуг на прикладі ремонтних та індивідуальних послуг в Україні дали змогу визначити стратегічні пріоритети розвитку підприємств побутового обслуговування: сфера вітчизняного побутового обслуговування є своєрідною за рахунок безумовного переважання серед суб'єктів господарювання суб'єктів малого підприємництва; однією з найактуальніших проблем сучасного українського ринку побутових послуг є невисока рентабельність підприємств побутового обслуговування; однією з найперспективніших форм підприємництва, пов'язаного з організацією побутового обслуговування, є супутня та мережева форми; інтенсивному розвитку підприємств побутового обслуговування сприяє зростаючий споживчий попит на побутові послуги.uk
dc.description.abstractIn the article the major trends in the market of consumer services in Ukraine. Processing of the results revealed factors that adversely affect the consumer services on the example of service centers and enterprises providing personal services. In assessing demand, defined and studied common factors that affect the formation of demand for all domestic services. Research demand satisfaction was conducted by questionnaire. According to the results set level of satisfied and unsatisfied demand for domestic services. The research of the market of public services for example, maintenance and personal services in Ukraine helped to identify strategic priorities for the development of consumer services, domestic consumer services sector is due to a kind of absolute dominance among entities of small businesses; one of the most urgent problems of modern Ukrainian market of public services is low profitability of consumer services; one of the most promising forms of business associated with public service organizations, accompanies and forms a network; intensive development of consumer services contributes to growing consumer demand for household services.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпобутові послугиuk
dc.subjectремонтні послугиuk
dc.subjectсфера побутового обслуговуванняuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectавтосервісuk
dc.subjectіндивідуальні послугиuk
dc.subjecthousehold servicesuk
dc.subjectrepair servicesuk
dc.subjectpersonal servicesuk
dc.subjectcar washuk
dc.subjectconsumer services sectoruk
dc.subjectdemanduk
dc.titleДослідження стану підприємств побутового обслуговування населення Україниuk
dc.title.alternativeInvestigation of enterprises of consumer services Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKhlistunova, N. V.-
local.contributor.altauthorTemindarova, T. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономічний аналізuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160331_502.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.