Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, О. В.-
dc.date.accessioned2019-12-04T11:12:30Z-
dc.date.available2019-12-04T11:12:30Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.citationНазаренко О. В. Роль особистості вчителя в освітньому процесі у працях українських вчених-педагогів першої половини ХХ століття / О. В. Назаренко // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Вінниця, 17-18 квітня 2019 року. – Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського ; ТОВ "Меркьюрі-Поділля", 2019. – Вип. 8. – С. 38-40.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14568-
dc.description.abstractВ статті висвітлені погляди українських вчених-педагогів, зокрема науковців НПУ імені М. П. Драгоманова щодо особистісних та професійних якостей вчителя на прикладі їх теоретичної спадщини періоду 20-50-х років ХХ століття. Підкреслено важливість індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі, а також постійного самовдосконалення вчителя.uk
dc.description.abstractThe article reviews researches of National Pedagogical Dragomanov University scientists in the 1920-1950th years, devoted to personal and professional features of pedagogue. The importance of the individual approach to pupils and continual professional self-improvement is emphasized.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського ; ТОВ "Меркьюрі-Поділля"uk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectособистість вчителяuk
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectсамовдосконаленняuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectpedagogueuk
dc.subjectpersonality of a teacheruk
dc.subjectindividual approachuk
dc.subjectself-improvementuk
dc.subjectprofessional qualificationuk
dc.titleРоль особистості вчителя в освітньому процесі у працях українських вчених-педагогів першої половини ХХ століттяuk
dc.title.alternativePersonality of a teacher in educational process in Ukrainian scientific works of the first half of the 20th centuryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorNazarenko, Olena-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationВінницяuk
local.conference.date2019-04-17-
local.conference.nameАктуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освітиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренко_тези_Вінниця19.pdf536,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.