Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBielialov, Taliat-
dc.contributor.authorLoiko, Valeriia-
dc.contributor.authorBihus, Mariana-
dc.contributor.authorKulynych, Yurii-
dc.contributor.authorOmelchenko, Kseniia-
dc.date.accessioned2019-12-09T12:20:59Z-
dc.date.available2019-12-09T12:20:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationAnalysis of competitive strategies of startups under conditions of global challenges / T. Bielialov, V. Loiko, M. Bihus, Yu. Kulynych, K. Omelchenko // Academy of Strategic Management Journal. – 2019. – Volume 18, Special Issue 1. – P. 1-6.uk
dc.identifier.issn1939-6104uk
dc.identifier.issn1544-1458uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14662-
dc.description.abstractThe paper identifies the main differences between a start-up company and a traditional enterprise and identifies the features of their competitive strategies. The main aspects of determining the development strategy of start-up competitive advantages based on economic and mathematical modeling are considered. On the example of the start-up project “Multiservice of Intelligent Management of Finances and Needs”, the task of which is to create a new model of human behavior independent of the money factor and create an environment of internal incentives for the individual that contribute to the creative solution of certain tasks, the developed model was tested. The proposed integrated approach to assessing economic efficiency is relevant in the context of the formation of an innovative environment for the development of start-ups and allows creating competitive advantages.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectstart-up companiesuk
dc.subjectcompetitive strategiesuk
dc.subjectinnovative developmentuk
dc.subjectinnovative bBusiness ideasuk
dc.subjectindicatoruk
dc.titleAnalysis of competitive strategies of startups under conditions of global challengesuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceAcademy of Strategic Management Journaluk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Analysis-of-competitive-strategies-of-start-ups-under-conditions-of-global-challenges-1939-6104-18-SI-1-447.pdf547,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.