Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, М. П.uk
dc.date.accessioned2019-12-10T21:19:25Z-
dc.date.available2019-12-10T21:19:25Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationАртеменко М. П. Теоретичне осмислення базових підходів до дизайну костюма як засобу формування туристичної атракції та іміджу регіону [Текст] / М. П. Артеменко // Art and Design. - 2019. - № 3 (07). - С. 28-39.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14684-
dc.description.abstractМетою дослідження є систематизація теоретичного матеріалу й визначення базових підходів до дизайн-проектування костюма як засобу підвищення атрактивності рекреаційно-туристичних заходів та формування туристичного іміджу регіону. Методологія дослідження ґрунтується на критичному аналізі публікацій з обраної тематики, узагальнені та систематизації зібраного фактологічного матеріалу, на застосуванні методики проведення соціологічного опитування та статистичній обробці зібраних відповідей респондентів. В результаті проведеного дослідження дизайну костюма в контексті процесу розвитку рекреаційно-туристичних заходів побудовано схему структурно-логічної послідовності залучення в них різних напрямків художнього проектування костюма, яка складається з основних 3-4 етапів. На кожному етапі аргументовано принципові механізми використання костюму для досягнення задач та підвищення якості рекреаційно-туристичного заходу. В цілому, в проектуванні костюма як засобу формування туристичної атракції та іміджу регіону виділено наступні напрямки, а саме: дизайн костюма для фото- та відеореклами, дизайн костюма для промоакцій, дизайн костюма населення регіону з позицій створення його туристичного іміджу, дизайн костюма представників сфери обслуговування, дизайн костюма спеціального призначення для активних видів відпочинку, а також дизайн костюма учасників культурно-пізнавальних та розважальних заходів. Наукова новизна роботи полягає у тому, що вперше виявлено особливості базових підходів до дизайну костюма як до засобу формування туристичної атракції та іміджу регіону. Отримані результати зумовлюють можливості більш глибокого осмислення ролі костюма в сучасній рекреаційно-туристичній діяльності, а також можуть бути використані при підготовці фахівців з дизайну при викладанні пов’язаних з проектуванням костюму дисциплін та в практичній діяльності дизайнерів, художників з костюму, менеджерів з туризму тощо.uk
dc.description.abstractЦелью исследования является систематизация теоретического материала и определения базовых подходов к дизайн-проектированию костюма как средства повышения аттрактивности рекреационно-туристических мероприятий и формирования туристического имиджа региона. Методология исследования основана на критическом анализе публикаций по выбранной тематике, обобщении и систематизации собранного фактологического материала, на применении методики проведения социологического опроса и статистической обработке собранных ответов респондентов. В результате проведенного исследования дизайна костюма в контексте процесса развития рекреационно-туристических мероприятий построена схема структурно-логической последовательности привлечения в них разных направлений художественного проектирования костюма, которая состоит из основных 3-4 этапов. На каждом этапе аргументированы принципиальные механизмы использования костюма для достижения их задач и повышение качества. В целом, в проектировании костюма как средства формирование туристической аттракции и имиджа региона выделены следующие направления, а именно: дизайн костюма для фото- и видеорекламы, дизайн костюма для промоакций, дизайн костюма населения региона с позиций создания его туристического имиджа, дизайн костюма представителей сфера обслуживания, дизайн костюма специального назначения для активных видов отдыха, а также дизайн костюма участников культурно-познавательных и развлекательных мероприятий. Научная новизна работы заключается в том, что впервые выявлены особенности базовых подходов к дизайну костюма как к средству формирования туристической аттракции и имиджа региона. Полученные результаты обусловливают возможности более глубокого осмысления роли костюма в современной рекреационно-туристической деятельности, а также могут быть использованы при подготовке специалистов по дизайну при преподавании связанных с проектированием костюма дисциплин и в практической деятельности дизайнеров, художников по костюму, менеджеров по туризму и т.п.ru
dc.description.abstractThe aim of the research is to systematize the theoretical material and determine the basic approaches to costume design as a means of increasing the attractiveness of recreational and tourist activities and forming the tourist image of the region. The research methodology is based on a critical analysis of publications on the selected topic, the generalization and systematization of the collected factual material, the application of the method of conducting a sociological survey and statistical processing of the collected answers of respondents. As a result of the research of costume design in the context of the development of recreational and tourist activities, their structural and logical sequence was built, which consists of the main 3-4 stages. At each stage, the fundamental mechanisms of using the costume to achieve their objectives and improve the quality of the costume are substantiated. In general, in the design of the costume as a means of creating a tourist attraction and the image of the region, the following areas have been identified, namely: costume design for photo and video advertising, costume design for promotions, costume design of residents of a given territory in the context of creating its image, costume design representatives of the service sector, design of a costume for special purposes for outdoor activities, as well as costume design for participants in cultural, educational and entertainment events. The scientific novelty of the work lies in the fact that for the first time the peculiarities of basic approaches to costume design as a means of forming the tourist attraction and image of the region have been revealed. The obtained results determine the possibility of a deeper understanding of the role of costume in modern recreational and tourist activities, and can also be used in the training of designers in teaching disciplines related to costume design and in the practical activities of designers, costume designers, managers of tourism, etc.en
dc.languageuk
dc.subjectдизайн костюмаuk
dc.subjectрекреаціяuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectатракціяuk
dc.subjectсприйняття костюмуuk
dc.subjectхудожнє проектування одягуuk
dc.subjectрекреацияru
dc.subjectаттракцияru
dc.subjectвосприятие костюмаru
dc.subjectхудожественное проектирование одеждыru
dc.subjectcostume designen
dc.subjectrecreationen
dc.subjecttourismen
dc.subjectattractionen
dc.subjectcostume perceptionen
dc.subjectartistic design of clothingen
dc.titleТеоретичне осмислення базових підходів до дизайну костюма як засобу формування туристичної атракції та іміджу регіонуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorArtemenko, M. P.en
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 3 (07)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2019.3.3
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2019_N3_P028-039.pdf868,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.