Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14850
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2020-01-13T12:49:31Z-
dc.date.available2020-01-13T12:49:31Z-
dc.date.issued2019-10-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Сутність комерціалізації інноваційної продукції / О. А. Біловодська // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Луцьк, 1 листопада 2019 року. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 15-16.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14850-
dc.description.abstractКомерціалізація – важливий елемент інноваційного процесу. Адже це результат перетворення інтелектуальних розробок в нову продукцію, яка може зацікавити потенційних споживачів. В Україні для удосконалення організації використання результатів наукoвих праць і розробок прийнятий ряд законів щодо інноваційної діяльності, у тому числі закон України «Про інноваційну діяльність». Згідно з цим законом, мета інноваційної діяльності – перетворення досягнень науково-технічного прогресу на виробництво й соціальну сферу. У роботі досліджено процес комерціалізації інноваційної продукції і запропоновано авторський підхід щодо визначення її сутності як процесів реалізації інноваційних товарів, технологій, послуг тощо, які базуються на застосуванні ефективних нових та/або існуючих комунікаційних інструментів, системи й структури розподілу, що приносять економічний та/або соціальний ефект.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.subjectкомерціалізаціяuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.titleСутність комерціалізації інноваційної продукціїuk
dc.title.alternativeСущность коммерциализации инновационной продукцииuk
dc.title.alternativeThe essence of innovative products' commercializationuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationЛуцькuk
local.conference.date2019-11-01-
local.conference.nameМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf_20191101_P015-016.pdf376,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.