Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T17:17:51Z-
dc.date.available2020-03-22T17:17:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Краудтехнології на підприємствах індустрії моди / С. М. Бондаренко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. – 2018. – Вип. 32. – С. 50-52.uk
dc.identifier.issn2307-8030uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15053-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню питань використання на підприємствах індустрії моди прогресивних управлінських краудтехнологій – краудстаффінгу, краудсорсингу, краудфандингу. Перевагами застосування краудтехнологій в цій сфері є низька вартість проектів та скорочення часу досягнення цілей, можливість використання талантів та креативних ідей споживачів, можливість спрямувати їх лояльність, любов і відданість товару та бренду в потрібне для бізнесу русло. Краудстаффінг – технологія в галузі управління персоналом, в рамках якої компанія наймає на роботу лояльних бренду клієнтів, часто пропонуючи за їх трудові послуги статус «особливого споживача». Краудсорсинг – маркетингова діяльність, в якій споживач є співучасником у процесах створення, оцінки та просування споживчих цінностей. Краудфандинг як громадське фінансування означає співпрацю людей, які добровільно об'єднують свої гроші чи інші ресурси разом.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена освещению вопросов использования на предприятиях индустрии моды прогрессивных управленческих краудтехнологий – краудстаффинга, краудсорсинга, краудфандинга. Преимуществами применения краудтехнологий в этой сфере является низкая стоимость проектов и сокращение времени достижения целей, возможность использования талантов и креативных идей потребителей, возможность направить их лояльность, любовь, преданность товару и бренду в нужное для бизнеса русло. Краудстаффинг – технология в области управления персоналом, в рамках которой компания нанимает на работу лояльных бренду клиентов, часто предлагая взамен их трудовых услуг статус «особого потребителя». Краудсорсинг – это маркетинговая деятельность, в которой потребитель является соучастником в процессах создания, оценки и продвижения потребительских ценностей. Краудфандинг, как общественное финансирование означает сотрудничество людей, которые добровольно объединяют свои деньги или другие ресурсы вместе.uk
dc.description.abstractThe rapid changes taking place in the fashion market, necessitate the search for new principles, methods, tools for managing the activities of enterprises. In particular, it would be advisable to implement the best croudtechnology in this area of activity. The purpose of the study is to identify the feasibility of using croudtechnology at the enterprises of the fashion industry. Achievement of the set purpose has caused the necessity of solving the following tasks: to study the essence and processes of croudtechnology and to find out the possibility and expediency of their use in enterprises of the industry of fashion. During the research, the following methods were used: theoretical generalization, analogy and abstract-logical, and others. As the world experience shows, the emerging countries, relying on the fashion industry and actively developing domestic light industry enterprises, have been successful. Therefore, in our opinion, it is also advisable for Ukraine to take advantage of this experience. Fashion-goods have a large share of added value. Fashion industry companies have been supplying products to European markets for a long time, working on tolling schemes, so fashine products today have a high level of quality. For the exit of manufacturers of the field of fashion from the crisis, it is proposed to use progressive administrative edge croudtechnology – croudstaffing, сrowdsourcing, сrowdfunding. and others. Сroudstaffing is a technology in the field of personnel management, in which the company employs a loyal brand of clients, often offering in return their labor services the status of "special consumer" who is able to test new brand products, participate in research, including those sensitive as "mysterious buyer". Сrowdsourcing is a marketing activity in which the consumer is an accomplice in the processes of creating, evaluating and promoting consumer values. And he acts either for free or for a small, symbolic fee. Сrowdfunding – public funding is a collaboration of people who voluntarily combine their money or other resources together, usually via the Internet, to support the efforts of other people or organizations. The benefits of using croudtechnology in the fashion industry are the low cost of projects, reducing the time to achieve goals, the ability to use talents and creative ideas of consumers, the ability to direct their loyalty, love and commitment to the product and brand in the business-oriented way.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкраудтехнологіїuk
dc.subjectкраудстаффінгuk
dc.subjectкраудсорсингuk
dc.subjectкраудфандингuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectфешн-виробиuk
dc.subjectкраудтехнологииuk
dc.subjectкраудстаффингuk
dc.subjectиндустрия модыuk
dc.subjectфешн-изделияuk
dc.subjectcroudtechnologyuk
dc.subjectcroudstaffinguk
dc.subjectсrowdsourcinguk
dc.subjectсrowdfundinguk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectfeshn-productuk
dc.titleКраудтехнології на підприємствах індустрії модиuk
dc.title.alternativeКраудтехнологии на предприятиях индустрии модыuk
dc.title.alternativeCroudtechnology in industry fashion enterprisesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБондаренко, Светлана Михайловна-
local.contributor.altauthorBondarenko, Svitlana-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні наукиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20200316_303.pdf256,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.