Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1506
Название: Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економіки
Авторы: Яренко, А. В.
Ключевые слова: the «third» world
labor
wages
stage of product life cycle
the country of the «fourth» world
страны «третьего» мира
рабочая сила
оплата труда
стадия жизненного цикла товара
страны «четвертого» мира
країни «третього» світу
робоча сила
оплата праці
стадія життєвого циклу товару
країни «четвертого» світу
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Яренко А. В. Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економіки [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4 (72). - C. 129-136.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті проведено дослідження глобальних економічних процесів у світовому розвитку держав «третього» світу. Розглядаються спонукальні мотиви підвищення оплати праці у цих країнах. На основі проведеного дослідження доопрацьовано модель життєвого циклу товару у міжнародній торгівлі із урахуванням сучасних тенденцій розвитку та підвищення мінімальних заробітних плат робітників країн, що розвиваються.
В статье проведено исследование глобальных экономических процессов в мировом развитии государств «третьего» мира. Рассматриваются побудительные мотивы повышения оплаты труда в этих странах. На основе проведенного исследования доработана модель жизненного цикла товара в международной торговле с учетом современных тенденций развития и повышения минимальных заработных плат рабочих развивающихся стран.
In this paper a study of global economic processes in the global development of the «third» world. Considers incentives pay increase in these countries. Based on the research, refined model of the life cycle of goods in international trade. The model takes into account modern trends and increase the minimum wage of workers in developing countries.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1506
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V72_P129-136.pdf358,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.