Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-04-25T08:51:42Z-
dc.date.available2016-04-25T08:51:42Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЯренко А. В. Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економіки [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4 (72). - C. 129-136.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1506-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження глобальних економічних процесів у світовому розвитку держав «третього» світу. Розглядаються спонукальні мотиви підвищення оплати праці у цих країнах. На основі проведеного дослідження доопрацьовано модель життєвого циклу товару у міжнародній торгівлі із урахуванням сучасних тенденцій розвитку та підвищення мінімальних заробітних плат робітників країн, що розвиваються.uk
dc.description.abstractВ статье проведено исследование глобальных экономических процессов в мировом развитии государств «третьего» мира. Рассматриваются побудительные мотивы повышения оплаты труда в этих странах. На основе проведенного исследования доработана модель жизненного цикла товара в международной торговле с учетом современных тенденций развития и повышения минимальных заработных плат рабочих развивающихся стран.ru
dc.description.abstractIn this paper a study of global economic processes in the global development of the «third» world. Considers incentives pay increase in these countries. Based on the research, refined model of the life cycle of goods in international trade. The model takes into account modern trends and increase the minimum wage of workers in developing countries.en
dc.languageuk
dc.subjectthe «third» worlden
dc.subjectlaboren
dc.subjectwagesen
dc.subjectstage of product life cycleen
dc.subjectthe country of the «fourth» worlden
dc.subjectстраны «третьего» мираru
dc.subjectрабочая силаru
dc.subjectоплата трудаru
dc.subjectстадия жизненного цикла товараru
dc.subjectстраны «четвертого» мираru
dc.subjectкраїни «третього» світуuk
dc.subjectробоча силаuk
dc.subjectоплата праціuk
dc.subjectстадія життєвого циклу товаруuk
dc.subjectкраїни «четвертого» світуuk
dc.titleМаркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, A.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (72)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V72_P129-136.pdf358,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.