Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15078
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorДудко, П. М.-
dc.contributor.authorГаркуша, І. Р.-
dc.date.accessioned2020-03-31T13:24:29Z-
dc.date.available2020-03-31T13:24:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаркуша І. Р. Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку / І. Р. Гаркуша ; наук. кер. П. М. Дудко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 115-121.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15078-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано пануючі концепції маркетингу та сформовано зміст концепції «клієнтоорієнтований маркетинг», визначено теоретичні положення маркетингу підприємств сфери послуг, розроблено класифікацію підприємств сфери послуг за критерієм клієнтоорієнтованості, обґрунтовані основні теоретико-методичні засади маркетингу підприємств сфери розваг і відпочинку на основі клієнтоорієнтованого підходу, запропоновано авторські визначення економічних категорій «клієнтоорієнтованість» та «клієнтоорієнтований маркетинг». Також були проаналізовані найбільш відомі концепції маркетингу, актуальні для сфери послуг: маркетинг взаємовідносин, холістичний маркетинг, латеральний маркетинг, когнітивний маркетинг, інтрамаркетинг.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы господствующие концепции маркетинга и сформировано содержание концепции «клиентоориентированный маркетинг», определены теоретические положения маркетинга предприятий сферы услуг, разработана классификация предприятий сферы услуг по критерию клиентоориентированности, обоснованы основные теоретико-методические основы маркетинга предприятий сферы развлечений и отдыха на основе клиентоориентированного подхода, предложены авторские определения экономических категорий «клиентоориентированность» и «клиентоориентированный маркетинг». Также были проанализированы наиболее известные концепции маркетинга, актуальные для сферы услуг: маркетинг взаимоотношений, холистический маркетинг, латеральный маркетинг, когнитивный маркетинг, интрамаркетинг.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the dominant concepts of marketing and forms the content of the concept of "client-oriented marketing", defines the theoretical provisions of marketing of service companies, develops the classification of enterprises of services by the criterion of client orientation, substantiates the main theoretical and methodological approaches of the client. the author's definitions of the economic categories "customer-oriented" and "customer-oriented marketing". The most well-known marketing concepts relevant to the service sector were analyzed: relationship marketing, holistic marketing, lateral marketing, cognitive marketing, intramarketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk
dc.subjectклієнтоорієнтований маркетингuk
dc.subjectсфера розваг і відпочинкуuk
dc.subjectінтрамаркетингuk
dc.subjectвнутрішній маркетингuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.subjectкайдзенuk
dc.subjectточки контактуuk
dc.subjectстандарт обслуговуванняuk
dc.subjectпроектування послугиuk
dc.subjectклиентоориентированностьuk
dc.subjectклиентоориентированный маркетингuk
dc.subjectсфера развлечений и отдыхаuk
dc.subjectинтрамаркетингuk
dc.subjectвнутренний маркетингuk
dc.subjectмаркетинг отношенийuk
dc.subjectточки контактаuk
dc.subjectстандарт обслуживанияuk
dc.subjectпроектирование услугиuk
dc.subjectclient orientationuk
dc.subjectclient oriented marketinguk
dc.subjectentertainment and recreationuk
dc.subjectintramarketinguk
dc.subjectinternal marketinguk
dc.subjectrelationship marketinguk
dc.subjectkaizenuk
dc.subjectcontact pointsuk
dc.subjectstandard of serviceuk
dc.subjectservice designuk
dc.titleКлієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинкуuk
dc.title.alternativeКлиентоориентированный маркетинг предприятий сферы развлечений и отдыхаuk
dc.title.alternativeClassification of subsidiaries of a small business based on franchisinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГаркуша, И. Р.-
local.contributor.altauthorДудко, П. Н.-
local.contributor.altauthorGarkusha, I.-
local.contributor.altauthorDudko, P.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2019_P115-121.pdf393,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.