Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15081
Название: Features of marketing communications in the foreign market
Другие названия: Особливості маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку
Особенности маркетинговых коммуникаций на зарубежном рынке
Авторы: Shkoda, M.
Zheltov, E.
Ключевые слова: marketing
enterprise marketing communications management system
marketing communications strategy
international marketing communications
маркетинг
система управління маркетинговими комунікаціями підприємства
стратегія маркетингових комунікацій
міжнародні маркетингові комунікації
система управления маркетинговыми коммуникациями предприятия
стратегия маркетинговых коммуникаций
международные маркетинговые коммуникации
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Zheltov E. Features of marketing communications in the foreign market / E. Zheltov ; scien. sup. M. Shkoda // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 134-138.
Краткий осмотр (реферат): The article explores issues related to improving marketing communications of industrial enterprises in foreign markets. The paper considers the theoretical aspects of marketing communications, international communication methods and identifies factors that influence the choice of strategy for the formation of a complex of marketing communications in the foreign market.
У статті досліджені питання, пов’язані з удосконаленням маркетингових комунікацій промислових підприємств на зарубіжних ринках. В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, методи міжнародних комунікацій та виділено фактори, які впливають на вибір стратегії формування комплексу маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку.
В статье исследованы вопросы, связанные с совершенствованием маркетинговых коммуникаций промышленных предприятий на зарубежных рынках. В работе рассмотрены теоретические аспекты маркетинговых коммуникаций, методы международных коммуникаций и выделены факторы, влияющие на выбор стратегии формирования комплекса маркетинговых коммуникаций на зарубежном рынке.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15081
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2019_P134-138.pdf319,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.