Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГончаренко, І. М.-
dc.contributor.authorМикитчук, Р. В.-
dc.date.accessioned2020-03-31T14:40:58Z-
dc.date.available2020-03-31T14:40:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМикитчук Р. В. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємстві / Р. В. Микитчук ; наук. кер. І. М. Гончаренко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 157-162.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15085-
dc.description.abstractУ даній статті визначено поняття, сутність маркетингових комунікацій на підприємстві. Досліджено види маркетингових комунікацій на підприємстві та ефективність їх використання на підприємстві.uk
dc.description.abstractВ данной статье определено понятие, сущность маркетинговых коммуникаций на предприятии. Исследованы виды маркетинговых коммуникаций на предприятии и эффективность их использования на предприятии.uk
dc.description.abstractThis article defines the concept, essence of marketing communications in an enterprise. The types of marketing communications in the enterprise and the effectiveness of their use in the enterprise are investigated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.titleТеоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіuk
dc.title.alternativeТеоретические аспекты маркетинговых коммуникаций на предприятииuk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of marketing communications at enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГончаренко, И. М.-
local.contributor.altauthorMykytchuk, R.-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P157-162.pdf668,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.