Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15174
Название: Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктів
Другие названия: Digitization of business processes in the market environment of innovative products
Авторы: Чубукова, О. Ю.
Пономаренко, Ігор Віталійович
Ключевые слова: діджиталізація
бізнес-процес
веб-ресурс
цільова аудиторія
маркетинг
Дата публикации: дек-2019
Библиографическое описание: Чубукова О. Ю. Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктів / О. Ю. Чубукова, І. В. Пономаренко // Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія / за заг. ред. С. М. Ілляшенка, О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2019. – С. 183-196.
Source: Управління комерціалізацією інноваційної продукції
Краткий осмотр (реферат): Доведено, що діджиталізація нерозривно пов’язана з комерціалізацією сучасних продуктів. В подальшому прогнозується більша інтеграція інноваційних технологій та підходів при виводі нових товарів на ринок як в офлайн, так і в онлайн-середовищі. Одночасно передбачається використання більш прогресивних інструментів цифрового маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15174
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-97936-5-2
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
UKIP_mono_P183-196.pdf168,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
UKIP_mono_Titul.pdf181,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
UKIP_mono_Zmist_Vstup.pdf173,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.